Tuesday, December 16, 2008

" Hari Mencuri Sedunia "

lewat malam semalam aku tidur awal seperti biasanya. belum pukul 9 aku dah lena dalam bilik. tetapi entah cemaner lena aku terganggu. aku dengar lagu mimpi laila berkumandang di udara. aku bukak mata...oh! henpon n73 aku ada message masuk. aku tak terus bangun dari atas katil aku. aku tunggu lagu tu sampai habis baru aku bangun.

lantas aku capai henpon aku dan bukak message tu, ada 3 message masuk:

1- message kaki borak dia tanya aku masih wujud lagi ke kat nombor maxis aku. aku jawab dalam hati ... ha'ah masih lagi...(erk..korang agak-agak kaki borak dengar tak apa aku jawab?)

2- message kedua pesanan daripada hotlink.

3- message ketiga daripada akmal. macam ni bunyi message dia: kalau hari ni "HARI MENCURI SEDUNIA"...apa yang akan awak curi dari saye? = send this message to all ur frenz...kamu akan dapat macam-macam jawapan pelik...its fun!but...reply me first...

( agak2 akmal ni dah kaya sangat kot tu pasal hantar message macam ni )

apalagi aku aku reply message dia...ini dia isi message aku: aih, macam tu pulak, curi hati kot huahuahua nak curi pandang ko jaoh nak curi dengar kredit tak cukup nak curi ngumpat takder geng la nak ngumpat pasal ko hekhekkkk amacam ... best tak karangan puisi aku untuk ko, tajuk dia hari mencuri sedunia...

kalo korang pulak apa ya?!!!

0 comments: