Thursday, September 26, 2013

Tetap Menantimu.....

Seperti biasa mata aku terpaku pada langkah tari "Love You Mr. Arrogan" .....

Aku dah agak dah dia mesti pilih nak kahwin dengan Zara ....

dan seperti biasa...
aku mula jatuh hati untuk kali ke 3 ..( Eh ...boleh pulak kirakan?!!!)
jatuh hati sama siapa?!!!

Ohhhhh....Mr. Arrogant tu aku kenal dalam drama pontianak lagi ... tapi, rasanya dia dah lama dah berlakon. sebelum drama tu lagi. Dan kalau tak silap dia ni hero remaja dulukala...kalau tak silaplah ... tapi yang lebih menarik perhatian aku...bukan sebab rupa dia kacak.... (errr..kacak ke?!!!) tapi rupa dia ni iras-iras pelakon dari tanah seberang. Aku tak ingat nama.... Eh...melalut pulak ceritanya....

Sebenarnya aku jatuh dengan ...jeng ...jeng....jeng !!!!



jom kita layan sama-sama :)

sungguh ... inilah kali ke 3 aku dengar lagu ni !!!

0 comments: