Monday, September 17, 2012

Perlukah Aku Berubah ?!!!

O.K saya memang jarang join aktiviti macam ni. Bila "terjoin" pagi tadi rasa rindu pula dengan zaman kolej.

Sepanjang perjalanan tadi tertanya-tanya ...
apa perlu untuk saya berubah ?!!!

dan jawapannya adalah ya !!!

memanglah...tak akan ada sesiapa nak halang kita daripada berubah daripada yang tak berapa nak elok ke arah yang lebih elok dan molek ...

memang betullah iman tu kadang - kadang ada turun dan ada naiknya ... nampak payah saja nak panjat balik ..... tapi tak apa ... aku percaya akan ada jalannya InsyaAllah .... cuma sekarang samar-samar belaka!!!

Nota: dalam dunia ni satu hal saja yang aku paling takut. aku tak takut jika aku mati seorang diri. tapi aku lebih takut ... jika Allah palingkan hati aku daripada NYA dan mematikan aku dalam keadaan sedemikian... semoga Allah jauhkan kita semua dari segala hal yang boleh memalingkan iman kita ...

0 comments: