Tuesday, April 10, 2012

Syukur Alhamdulillah

semalam genap bertambah setahun ke depan usia aku. bermakna semakin singkat jangka hayat aku di dunia ini. kurang dah setahun. bila kau fikir - fikir balik ?!!!


banyak lagi benda yang aku nak buat. tapi setakat ni belum terbuat.
nampaknya banyak lagi yang aku harus belajar dan terus belajar....
tak tahulah esok lusa apa cerita ... untuk sesaat selepas aku menaip ini pun aku tak pasti apa yang akan berlaku.

singkat sangatkan hidup kita di dunia ni. pasal tu ramai yang dok kata...

hidup cuma sekali ... kita enjoy !!! banyaklah kau punya enjoy. enjoy lah sangatkan?!!!

syukur alhamdulillah. terima kasih atas peringatan, atas doa dari kalian semua... dan ucapan HB ... terima kasih sangat-sangat. dan saya sangat menghargainya :-) ....

semoga Allah merahmati dan melindungi kalian semua dunia dan akhirat .. amiin ... insyaAllah ...

0 comments: