Tuesday, February 7, 2012

Misi Yang Tertunda !!!

assalamu'alaikum dan selamat sejahtera


sempena malam yang indah ini (maaf ...bukan merujuk kepada tarikh 14hb.feb.) tapi... di tempat saya sekarang malam ini sungguh indah dan amat menyenangkan ...

beberapa hari kebelakangan ini aku asyik memikirkan antara misi yang tertunda dan belum sempat aku laksanakan sejak 2 tahun lepas. (Fuh..lama juga eh!!).

nampaknya aku kena susun atur balik jadual kehidupan aku. bakal berlaku rombakan besar dalam hidup aku selepas ini .

minggu ni kalau siap semua kerja ingat nak balik kampung lah ... tapi memandangkan agenda tak siap lagi . Makanya ... aku tunda untuk seketika. Agenda ..Oh Agenda !!! Dari mana agaknya aku boleh "cedok" ya ...

Sekian ... itu sahaja ...

p/s: berusaha ke arah menjayakan misi kita ya buah hatiku ...

cc khadijah binti Zinal Abidine & Nurul Bariah Samail

0 comments: