Monday, January 9, 2012

Eh ... Ada Artis La Pula Sempena 2012 !!!

assalamu'alaikum dan selamat sejahtera


o.k saya tahu mereka ini agak comel dan sangatlah aktif !!!
terima kasih sebab bagi bekerjasama selama dua tahun ye anak-anak !!!

ujian penggal akhir tu memang best lah mereka ni...
lepas tahun baru cina ni saya bagi hadiah o.k ?!! insyaAllah ...

Tahun 2012 ....
bertemu pula dengan anak-anak baru...
comel juga hihihiii .... lagi banyak tanya !!!
tak habis cerita lagi dia dah tanya ...

tapi paling seronoknya ...

duduk pun tak sampai setengah jam ... tiba-tiba satu suara berbunyi:

"Pukul berapa kita balik hari ni?"

"Bila saya beritahu balik .. baru kamu boleh balik!!!" _dengan nada sedikit tegas_

selang 2 minit kemudian ... suara yang sama bertanya sekali lagi ...

"Pukul berapa pula balik untuk hari esok ?!!!"

sebelum darah aku naik ke otak ... dengan nada lebih tegas sekali lagi aku menjawab:

" sekali lagi kamu ulang soalan jam berapa nak balik... kamu saya tahan sampai esok hari ...tak balik..balik ... FAHAM!!!"

respon dia :

"Erk ....!!! Bahaya betol la !!!" -dengan suara antara dengar tak dengar ...

dalam hati aku bilang .. sebijik macam abang dia dulu haha !!!

Nota: o.k hari ni Najwa dengan Rosam Noor tak hadir . Hari pertama dah tak datang kelas... tapi budak - budak tu kata tadi ada yang pindah ... Najwa ke?!!! aku rasa buku aku agak jauh tak mampu nak tercapai ... ada juga aku syak sikit-sikit ...si najwa ni sibuk dengan show ... Rosam Noor pula sibuk dengan shooting !!!

0 comments: