Sunday, September 18, 2011

Ramah-tamah Aidilfitri 2011 Matu-Daro

semalaman berada di tempat yang sesak dan padat ... kadang-kadang buat saya keliru. di mana saya berada sekarang ni. oh ya... depan lappy kecik...

semalam ingat nak update blog tapi tak mampu nak perah otak ni ... tak larat nak fikir apa-apa. bukan pasai pa ... semalam balik lewat ... sampai rumah lapar balik dan makan suhoon... hehe sedap giler meh ...

haa sape kata tak seronok kuar ngan famili ... seronok pe hehe boleh balik lewat malam...lagi selamat. itu yang paling penting...

semalam saya tak mampu nak makan banyak-banyak. tangki saya kecik je. tak boleh sumbat banyak. hehe .. saya memang suka ada jemputan makan-makan ni . janji ada orang bawa haha ...

jom survey makan jom ... nak tengok gambar-gambar .. boleh skodeng kat blog sebelah .. http://gadismelanau83kaizer.blogspot.com/

0 comments: