Tuesday, September 27, 2011

Penat Sudah Hamba Menjawab !!!

bunyi-bunyi langkahan cicak mematikan akal aku sekejap. belum lagi bila kedengaran suara cicak yang menyapa aku.

nyamuk pun kebelakangan ni suka mengajak aku bergusti dan main tangkap tangkap seminggu ini. kalau aku demam. memang aku tak salahkan siapa-siapa dah ... angkara nyamuk lah itu!!!

sebenarnya .. aku bukan nak cerita pasal nyamuk dan cicak. tapi aku nak meluah perasaan sikit ni hah!!! ...

macam yang aku cakap beberapa hari yang lalu. aku ni kan memang sombong... tapi sikit sajalah ... tak banyak...
bukan apalah ... aku dah tak pandai nak jawab apa dah dengan soalan-soalan standard macam ni.


soalan pertama: nama sebenar siapa?


soalan kedua: dah kerja atau masih studi?


soalan ketiga: tinggal di mana?


soalan keempat: dah kawen ke belom ataupun single/dah ada boyfriend?


soalan ke lima: mintak nombor telefon?


dalam banyak-banyak soalan kat atas ni paling aku tak reti nak menjawab le soalan no.4


nak sangat nah hayati ye ayat-ayat kat bawah ni. haha!!!


~~ nAK tAnYa, "AwK NiH dAh kAwEn kE bLOm?"


hAa.. NiH jAwApAn DiE,

" STATUS : SiNgLe & sEdAnG mEnCaRi jOdOh..."


*pUaS aTi X??* ~~


:: dALaM "kEiMaNaN CiNtA" :: (Q___Q)

0 comments: