Wednesday, August 3, 2011

Ragam Seorang Yang jeng....jeng...jeng... (^_*)

Salam Ramadhan buat pengunjung-pengunjung semua... walaupun tak seramai mana...

bila sebelum asal masuk bulan ramadhan tak ada aktiviti sangat aku. Tahun ni alhamdulillah sikit...setiap pagi selasa dan rabu aku ikut kelas komputer ....

secara tak langsung .... banyak juga yang aku belajar terutama dari segi percaturan masa dan kualiti pekerjaan ...errr apa aku taip neh...

sekaligus jadual hidup aku berubah secara drastik ... kira lebih kurang pusing 360 darjah... kih kih kih ...



malam ... jam pukul 10


mata aku dah lelap dah ...




bangun pagi jam 3 setengah ...


halau cicak ...


goreng apa-apa yang patut ...


masak air...




pukul 4 ...


aku dah makan ...


pastu terus mandi ...


tapi pagi tadi tak ... sebab ...


errr....sejuk le ... cuaca mendung kikikikiki


tapi bila tak sejuk


aku mandi je ...


lepas mandi baru aku minum ...


tak pun lepas masak aku mandi dulu


kemudian baru makan dan minum ...




mesti korang pelik kan ... aku ada blog tapi masih jugak nak masuk kelas komputer...


erm...saya pun tak nak komen apa-apa boleh?!!! hihihihii




ada hal yang aku teringin nak belajar sangat ...


haaa dah sampai masanya nanti aku cerita o.k =P

tapi... serius aku bagitau ni... aku rasa terapung di awang-awangan ... =) masih tak cukup lagikah tidur aku?!!! hahaa!!!

Ini bukan masalah mengantuk .... tapi aku penat FIGHT NGN AIRcond ... dan sekarang rasa SELSEMA itu terlebih menguasai aku hihihihiii ... ambik aku kan kan kan.... tak apa kita mesti cool ... walaupun hakikatnya aku dah sampai tahap GIGIL dalam kelas tadi ;P

bertambah pula 2 orang sifu aku ye... terima kasih sifu =)
bertambah jugak kenalan aku ;P

errrr....mungkin betul juga kata Bro Hamka a.k.a Four .... dan Bro Arpegio ....
aku rasa aku patut fikir balik betul ke tidak aku ni seorang yang peramah ataupun pemalu?!!!
ishk tak faham dan naik muskil aku kikikikiki ....

0 comments: