Monday, May 9, 2011

Harta Karun Itu sha83@kaizer Yang Punya HaHaHa!!!

Mak aiii.. panjang pulak title atas nun ...jenuh nak baca ;-P

Entahlah... tak tahu nak cerita apa malam ni. aku rasa penat sesangat le... tapi aku tak perlukan tukang urut..aku cuma perlu rehat je... ngeh~ngeh~ngeh~~~

teringat insiden lepas balik daki santubong.... sampai di rumah...(time cuti) aku ngadu kat mama sakit kaki...tak boleh diri lama lepas daki gunung...mama pun offer diri nak ngurut... tapiii... errr korang janji ye jangan gelak... mama baru je sentuh hujung ibu jari kaki aku dah tergelak-gelak... mama.. dialog pun berlaku :

mama: aishh baru sentuh sikit dah sehat ke? tadi kemain lagi kerut kat dahi tahan sakit
aku: bukan masalah sihat tak sihat mama...tapi.. geli le ... hehhe
mama: aikkk... kenapa pulak boleh jadi geli.. tadi kemain lagi komplen sakit...
aku: mana tau...mama tu ngurut ke geletek kaki usu..
mama: mama nak urutlah nii .. (ngan muka serius)
aku: tapi...kenapa geli semacam je... err... hihii
mama: urut pun belum baru sentuh hujung ibu jari dah gelak-gelak... macam mana nak urut...
aku: okaylah... usu tahan kali ni...
mama: tahan tau.. sakit ni... mesti banyak angin pasal tak pernah berurut...(tetau je mama kan)
aku: okay... trying my best...
tak sampai 5 saat .. aku dah tergelak-gelak tak dapat tahan-tahan dah gelaknya ... rasa nak terburai segala isi perut...nasib baik dunia tak kiamat lagi...Ya Allah..geli betul aku rasa... aishhh...
mama: budak ni susah betul nak ngubatnye kalau dah sakit... eee... ko urut le sendiri..malas dah aku nak layan ...

:pafff : ambik aku

siti: pehal su?
aku: ntah le mama tu dia urut ke geletek su... hihii
siti: hek eleh.. macam le tak tahu ... usu yg sensitif tu yang tergelak macam tak ingat dunia tu...
aku: memang la.. geli le... rasa macam kene geletek je..
siti; hihiii ... kalau siti pun tak sudi gak su hehee... eeee... hahaha... padan muke suke sangat susahkan diri sendiri...
aku: ishkk best apa daki gunung tu...
siti: yelah tu... hahhaa...

esok hari tu pulak tersebar cerita pasal aku mintak urut... tapi alih-alih tak tahan.. orang ingat tak tahan pasal sakit kene urut ...sekali mama gtau ...

"tak tahan sebab sakit mendenya... ade ke aku baru je sentuh ibu jari kaki dia.. dia dah tergelak-gelak dah... belum lagi tu aku urut..."

serumah-rumah dok pakat gelak kan aku... bukannya nak kesian aku tengah kesakitan...



terima kasih kepada adik RUDz belanja aku buku ni ... hihiii best le... satu malam je abis aku baca hahaha... start dari petang le aku baca... rugi jugak aku tak mintak 3 hari tu hahhaha...




mesti agak pelik masuk part sini...hairan la aku time korek beras dalam kontena pagi tadi.....tetibe je terjumpa tiket ni dalam timbunan .bijian beras tu... aku pun ambil le... sekali baca...


" PERADUAN HARTA TERKANDUNG DALAM BERAS "

hahhaa... aku tak isi pun borang tu... ingat kan dia nak bagi je harta tu kat aku... errr....agak-agak boleh tak aku claim harta tu hehhe...



4 comments:

sinariman10 said...

purut teng ipo mak agik..hahaaa....bak kenaan harta karun kah..kenah inyang mo ibak katil idak hahaaa

sha83@kaizer said...

keban ko imejin ubak ipo ...

"adik ko anak... mei ko keban murut agik dun.. kubah kah ubang ko agik mudak sabei.. selalu gak tenawan bak purut teng ko ...
mei tao lah agem ko eh .. pedes mak mak tan.. telow to udah lakei.. sadi gaya..."

errr panai mei ko menak ayt ipo hehhe...

Umie Nadhirah said...

xknah nurut ustazah sakinah eh,hahaha..

harta no maq wang du..

sha83@kaizer said...

Umie: idun la yang jd pertanyaa. harta no kah yg terkandung wang beras hehhe ... mei tao lah gak buyak banus mei nerlu gaya borang dun hehhe ... kubah gaya bak kenaan harta hhaha