Sunday, October 31, 2010

Masa Itu Bukan Milik Aku

Terasa kejap je masa berlalu. baru je semusim yang lalu skuad negeri sembilan menjulang piala dan sekarang piala beralih ke tangan kelantan. senyum lebar orang-orang kelantan tak sia-sia bagi sokongan sampai ke bukit jalil ye. kalau tak ada cuti umum pun rasanya mungkin lebih semangat jugak nak turun keje. erk?!!!

betul-betul tak ada kene mengena dengan hidup aku ni. antara kelantan dengan Negeri Sembilan.

jika anda sudah baca entri I wish di blog gadis melanau story. ini adalah kesinambungannya. aiseh ... ayat...

masa itu bukan milik aku. hidup kita umpama sesingkat antara azan dengan iqamat je. bayangkan ... berapa perkara yang boleh dibuat andai kita disuruh buat senarai pendek tugas-tugas.

masa itu juga bukan milik aku. jadi kadang-kadang tu aku boleh tersilap pandang akan sesuatu hal. tapi itu bukanlah satu jaminan untuk aku berbuat salah untuk setiap kalinya.

setiap hari berusaha untuk bangun bangun dan bangun.

dan akhirnya...
aku faham satu demi satu disebalik rahsia masa itu sendiri...

aku sudah faham. bagaimana dengan anda?!!! fikir-fikirkanlah ....

it's time to ...
mengatur langkah baru ke arah hidup yang lebih berkualiti. =)

p/s : i wish tu idea yang timbul time aku dengan ummie balik dari klinik jumaat yang lalu...miahahahaaa

0 comments: