Thursday, November 5, 2009

siapa Adam dalam hati sha83@kaizer ?!!!



pernah satu tika dulu seorang adam kata :

~ dia: ko ni patut jadi penerbit rancangan je. semua cerita dalam tv ko tau.
aku: tak lama lagi lingkup le program tv malaysia kalo aku masuk keje (jawab dgn
selamba)

tibe - tibe ...
pagi tu aku bangun awal lebih awal daripada biasa... dan sepertinya kelihatan agak luar biasa. yang luar biasanya sebab aku layan MHI rancangan yang disiarkn awal-awal pagi di tv3. maka di situlah bermula al-kisah aku bersama cinta aku ...

berminggu-minggu aku asyik dengan si adam ... setiap selasa mesti ada date ngn dia..asyik melayan si adam je kejenya ... dalam hati berbicara ... kalau terlepas kawin ngn orang macam adam ni ... mesti frust giler!!! tak mao tukar ganti dah !!!
adam ni dulu jenis yang suke poye-poye. kaki clubing ... tapi selepas ayahnya accident .. dia telah tukar identiti. muncullah adam dengan watak baru .. seorang yang bertanggungjwb .. baik... bijak...pokok pangkalnya perfect la... tapi yang sadisnya .... aku tak pasti ending si adam ni ... sebab .. memang selalu macam tu pun ...hakhakhak... asal episod akhir ... mesti tak dapat tengok .. time tu jugak blackout !!! ~ sanggup tak chat dan update blog masa tu ~

begitulah pengaruh adam ke atas aku ~~~

sehinggalah akhirnya muncul seorang lagi adam yang boleh mempengaruhi hidup aku ...selalu tertunggu tunggu setiap kali kemunculannya saban hari ... bile dia muncul depan aku .. satu je aku terpikir mustahil dia boleh muncul di depan mata aku sekarang. itu semua mainan perasaan semata-mata. tapi aku nak sangat jumpe kedua dua adam tu ...namun aku lebih tertarik pada adam kaizer berbanding adam bunian :malu

~~~tapi ... itu hanyalah dalam kaizer dan sumpah bunian ... :haru

nota: sungguhpun aku tak jumpe kedua-dua adam tu tapi ...ada seorang mamat ni. bolehlah dikatakan sipi-sipi macam adam kaizer... nak sangat-sangat jumpe dia ... tapi cemaner ?!!!

0 comments: