Sunday, November 22, 2009

I believe I can fly by sha83@kaizer


tatau le nak mula dari mana. nak aku ceritakanpayah pula. tak nak aku ceritakan pun susah juga. tapi bagi aku lagi elok jika dikongsi bersama.

rasanya geng-geng yang lain dah tahu aku fly last minit dengan dorang umie. hakhakhakkk...

gini ceritanya.
hari tu aku dah konpem ikut cadangan abang no.3 dan no.4 nak apply PJJ tu. alih-alih diminta untuk pikir sekali lagi. aku pula jenis yang bila sekali orang suruh pikir aku malas dah nak pikir. patah hati dan kecek kat abang dua orang tu dengan sayu. tak apalah tunggu dapat keje tetap dulu meh!

dengan langkah yang sayu... aku cakap dalam hati eden sobar nie.. sobar ... tak po ...sob sob sob... sampai je kat bilik operasi kitorang tiba-tiba dikhabarkan satu lagi berita. lagu aku sayu... pilu ... sampai nyanyi lagu hindustan.... harey.. harey harey... erk betul ke wording tu... lagu petikan dari filem Josh.

sampai kat rumah aku tak tahan gtau kat umie ... hal tersebut. (sambil nangis golek-golek atas lantai). erkkk ?!! golek golek atas lantai adeihh o.k aku tipu. setkat peluk dinding ruang tamu tu adalah. huhuu...siap buat muka kesian lagi. dengan rasa sayu melihat keadaan aku .. umie tempah satu tiket untuk aku ;p . jadi ianya memang tiada dalam perancangan. hakhakhakkk...

nota: kesimpulannya di sini. korang tak payah ikut sangat rasa sedih sayu pilu di hati kerana. Allah pasti akan gantikan sesuatu yang munkin ia tak adalah seistimewa manapun .. tapi yang pasti ia boleh menghibur hatimu yang sedang dilanda duka.

0 comments: