Wednesday, September 16, 2009

Anda Dan Saya Masih Belum Terlewat


woh ho ... ape yang korang renung tuh... siyesli .. dia bukan anak aku ... aku pun tatau dia anak siapa? setakat ni belum ada rezeki lagi nampak gayanya... (aduh... macam dah kawin pulak bunyi!!!)

yang kat ympingbox (rujuk http://gadismelanau83kaizer.blogspot.com/)tu memang darah daging aku .. tapi bukan anak aku le.. anak abang aku yang sulung .. hakhakhakkk ... comel tak? dia memang bulat dari kecik .. tu pasal comel macam teddy bear...umur 7 tahun...status pulak belum berkahwin...nak tunggu dia kene tunggu dia dewasa dan dapat keje dulu baru boleh masuk minang ...

soal jodoh? lagi lagi jodoh ... tak habis-habis topik pasal jodoh ni ek ...
seronok bila bercerita pasal jodoh ni ... erk ... semalam abang tz ada kol aku .. tapi miskol le.. agak-agak dianak gitau ada orang masuk minang aku kot ekekkee ... (berangan le sangat) ...

dari dulu sampai sekarang aku dok cari satu doa ni .. tapi tak pernah jumpa .. akhirnya pagi yang indah ini baru aku terjumpe ... buat kawan-kawan yang belum sampai jodoh .. yang dah berjodoh pun boleh jugak .. mana tau dapat suami yang solih ... sile sile kite baca sama-sama doa di bawah...



Nota: amiin ... semoga Allah mengabulkan doa kita semua disepanjang bulan ramadhan yang mulia ini ... insyaAllah ...

0 comments: