Wednesday, July 29, 2009

majlis di kuching

sebenarnya tu bukan kursus ler ... tapi majlis multaqa .... ape multaqa tuh? korang tanyalah dengan yang lebih arif ek... hhahaa...

dalam tuh banyak benda lah yang dibincangkan...terutamanya isu yang hot kat tv soal elaun kitorang...bagi aku naik tak naik... kiranya biasa aje... tapi bagi yang punyer keje hanya bergantung dengan macam aku ni memang berguna sangat-sangat...

walaupun hanya satu majlis tapi aku penat rasa penatnya semacam je... entah lah kenapa...hhahaa...

dalam majlis tu sikit pun aku tak ada rasa ngantuk... segala perbincangan yang dibincangkan atau isu yang dibangkitkan masih ada dalam kepala otak aku...

tapi yang dorang tanya pasal elaun je ... ishk ishk ishk ... hhahaaa

sebenarnya aku tak sangka yang silibus kitorang tuh ada buku teks...siyes cakap sha tak penah nampak pun buku2 tuh di mana-mana kedai buku...betul jugak kata boss ... mana boleh potostate ... itu dah melanggar hak percetakan dah ....

abis tuh cemaner ek nak dapat?!!!

0 comments: