Tuesday, July 7, 2009

Jangan Baca Entri ini !!!

lama dah aku tak masuk blogkan? rasa berkurun - kurun... minta maaf tuan blog... bukan sengaja pun... kalau kat sini ada streamix kan best?!!!

tahniah kepada kaki borak...
selamat bertunang pada 4hb julai yang lalu...

ishk ishk ishk...
seorang suruh aku tengok gambar-gambar dia bertunang...seorang pulak bitau dia dah upload gambar kawen kat fs...tapi hadiah aku tak hantar lagik... hahhaa...

agak-agak bila pulak turn aku nak upload gambar spesis macam ni?!!! hahhahaaa...

cerita pasal kawen ni...
hari ahad yang lalu...aku melepak kan diri dengan budak-budak yang aku pernah aku didik dulu.. ni kira anak-anak pertama yang aku didik... nama? tak payah aku gtau ... hakhakhak..bukan korang kenal pon mak bapak dia !!!

cerita dia macam ni...( aku nak skip ni..get ready yah!!! )

dia:
"ust.. dayang cakap hari tu.. entah bilalah ust nak kawen...rasa nak pergi kenduri ust.. lah..."

aku jawab:
alamak... korang pikir tentang aku ke?

dia:
yelah ust...bila ust nak kawen ni?

aku:
ishk... soalan yang susah tu... tatau nak jawab macam mana... kalau dh tiba masanya nanti saya bagi mesej ek...pastuh tolong forward kat kawan-kawan...saya jemput dtg kenduri ( tataulah kenduri apa... janganlah kenduri arwah...yelah..aku tak kawin lagi ni.. tak cukup separuh iman ni)

aku:(sambung lagik)
nanti ko bitaulah kat dayang... mintak tolong cari cari calon... mana tau berjodoh...

dorang dua gelak pulak dengar... hadoyai...kwang kwang kwang...


NOTA: amacam pilu tak cerita aku?!!! sadis sadis sadis !!! (sambil tunduk dan geleng kepala...siap tepuk dahi!!! adeihhh )

0 comments: