Friday, July 3, 2009

Egokah Aku ?!!! (harapan seorang pencinta)

mesti korang pernah dengar lagu ni kan? bawaan Wali Band... masyaAlah wording lgu ni memang susah untuk dipejelaskan...terlalu rumit permasalahannya. lalu, tidak terungkai...

"kini semuanya berlalu karena engkau tak memilihku...
salahkah aku mencintaimu walau ku tahu ku tak di hatimu
egokah aku memilikimu walau ku tahu kau tak memilihku
ku harap Tuhan cabut nyawamu
agar tak ada yang milikimu..."


petang isnin tu aku dengar lagu cari jodoh...
mala tu aku dengarlah radio sarawak mana tau kot-kot muncul lagu cari jodoh...
alih-alih lagu yang ni aku dengar...hadoyai...
masa tu aku terbayanglah....
kalau 40 orang kasi aku lagu ni....
umur yang panjang pun akan jadi pendek...
ishk ishk ishk....

2 comments:

Anonymous said...

the one i love is the one i can't have

sha83@kaizer said...

bila dh komen mcm ni mksudnya phm le bhs melayu ek... betol tu.. sy setuju...

Anonymous said...
the one i love is the one i can't have

thnkz 4 giving my idea... (erk betul ke BI aku ni.. hahhaaa)