Thursday, July 2, 2009

doa buat adik; stetment maot si kaizer

sekarang ni adik siti masuk ward hopital daro ... badan dia agak lemah sekarang ... petang karang aku pergi jengok dia...doa kan semoga kesihatan dia pulih seperti sediakala...harap-harap sakit lama tak berulang kembali...

apa-apapon hepi besday buat mama ( 1hb julai 2009 ) dan buat umie ( 2hb julai 2009)... semoga sentiasa dilimpahi rahmah Allah d dunia dan di akhirat ...

Nota: buat korang yang selalu konpius antara umie dan aku... kat sini aku nak kasi tau ... aku bukan umie. dan umie bukan aku. patutlah dulu aku ngan umie tak suka kongsi kawan chat. ini asbabnya...takut hal maam ni terjadi...sekarang .. aku harap tak payah lah buang masa habis tenaga korang untuk tanya soalan yang bagi aku takder paedahnya. nak chat .. chat je lah... tak nak..sudah... yang pasti umie bukan aku... dan aku bukan umie...

nama aku cuma - sha83@kaizer, sha83kaizer, intan^asmara, witch^YouHee, Datin^Wanabe, (ini je yang paling aktip tak aktip...lepas ni jangan konpius lagi sudah... tak payah stress stress...tak percaya? marilah kitorang tunjukkan bukti?!!! ada berani?!!!)

ape kes pulak nak gune nama umie...bukan prinsip aku nak gune nama orang lain ngecet..tolonglah... create la identiti sendiri ... kalo gune nama orang cemaner nak berkembang kretiviti dalam diri tuh...

perhatian: ada sape-sape yang terserempak ngn adik saufi a.k.a fisau ke? harap-harap operationnya berjalan dengan lancar..amiin...aku mesej langsung dia tak reply, risau le jugak... ada sape-sape yang tu di mana berada sekarang?!!! mesej saya kay ... thank you....

0 comments: