Friday, July 10, 2009

Ape Hal Nyer !!!

adeihhh ...
rasanya malam ni tadi banyak betul buat salah ....
maaf lah kawan-kawan kalau ada yang terasa toh!!!
ala... gurau-gurau manja je...
aku o.k ape kalau korang tak layan....
tak de pun nak merajuk hhahaa....
sakit hati adalah.... sangat~sangat~sangat!!!
bukan ape yang buat sakit hati ....
mula-mula tak kene layan tapi...
bile dah ada orang nak melayan buat-buat tatau pulak...
salah kitorang jugak ke?!!! adeshhh...
sape tak sakit hati ...
hakhakhakkk...

buat yang lain-lain tuh...
berkawanlah dgn seikhlas hati anda ...
janganlah buat juz for fun... ingat redio ke ape?!!!
aduuhhhh...mala !!!

yelah...
bila dah telus sangat bicara kat situh...
tu yang buat fikir 10 kali 20 kali 30 kali nak layan...

NOTA: buat wan46 aku mintak maaf sangat2.. aku bukan aura ... tapi intan... aku rasa aku dah bagitau malam ko kol aku tuh... terus terang aku cakap... aku tak rasa bersalah.. sebab aku memang siyes... tapi mungkin ko pikir malam tu aku buat lawak...maaf semua...salam terakhir untuk hari ini...ada pertemuan jumpa lagi...jangan stress stress tak elok ....

0 comments: