Monday, June 22, 2009

kitorang diserang!!!!

wah...minggu ni ada penyelia datang...huhuu kene obzerb le jawabnya...nak kene settle itu, ini semua dan segala-galanya...minggu ni jugak aku selit dalam jadual aku nak pigi sibu, jenguk baby baru...yang tak sempat lagi nak berkenalan dengan dia...

wah bertambah seorang pakwe ku...jengjengjeng...bukan senang nak ada pakwe ramai ni.
teringat satu hari aku sembang ngan umi.

ah sudah...aqilah seorang le anak perempuan dorang lepas ni...umi jawab...dah keluarga korang memang lelaki-lelaki je nak buat cemaner...

aku:( sambil kira dengan jari berapa orang adik-beradik perempuan aku .. tapi...apasal aku kira tak jalan-jalan ni..asyik satu jari je tegak?!!!) haa ambik engko !!! mengarot le lagik...tapi takpe...nasib baik bukan jari tengah adoyai...carot je keje...

NOtA: saje je post mende ni..nak melegakan hati yang tengah rawan...erk...bukan rawan lah gusar...harap-harap tak dia tak masuk kelas aku...

0 comments: