Monday, June 22, 2009

keyon yang baik hati

aku tak penah jumpa orang sebaik keyon ni...

alasan: hari tu aku ym ngan dia...kitorang dua sembang-sembang pasal blog. aku sebenarnya yang bukak ceta pasal blog tuh...tetibe je dia taip...aku bacalah kan....

sha..aku lama dah tak update blog aku...

dengan selamba aku jawab...
bak sini emel ngan password ko..aku tolong update meh...

apelagi dia tuh...memang sungguh baikhati

dengan excited da jawab..o.k nanti aku bagi ek...

respon aku: alamak... eh takdelah aku main² tadik...

dia: alah xpe..o.k jugak kalo ko tolong update...

aku: nanti abis plak blog engko...aku buat onar...abis semua rosak...

dia: alah...tak kan lah sampai rosak..ko tolong update je... macam yang ko buat kat blog ko...

aku: ha'ah ( sambil tersenyum kelat) aku harap hari tu aku tak pasang webcam jadik dia tak nampak...cewah umi..ade orang pasandia ada webcam la...hahhahaa...

dia col...
sha..jap lagi aku send emel ngan password aku yer...

aku: o.k...erk...betul ke ni?

dia: betul lah...aku mintak tolong ko update ni...
tapi...malam ni je tau!!!

aku: aik...dah le intenet ni buat hal..pastu cakap malam ni je....

dia: ishk..tak lah ... hahhaa..aku gurau je...

(wah...tak romentik langsung gurau cenggituh)

aku: abih tu....

dia: ko updatelah seminggu sekali ke...

aku: wokeyh..insyaAllah...tengoklah...kebetulan aku memang ada banyak idea sekarang ni.

dia: baguslah kalo macam tuh...o.k lah sha..nanti-nanti kita sembang lagi yer...

aku: o.k...

dia: assalamu'alaikum...

aku: wa'alaikumsalam wbt...

*** korang pasan tak betapa baik hatinya si keyon ni... tapi bila aku pikir-pikir balik sekarang ni..macam nak buli aku je... sambil kontek E-BULI hahhaa....( jangan mare keyon...)

0 comments: