Sunday, May 24, 2009

cuti...cuti jugak...

petang itu...

ustazah: nanti kamu 3 orang akan kene pergi kursus 6&7 hb jun nanti...

tengok je muka ustazah...agak dah siapa yang kene...mesti la yang single-mingle..

kitorang: kat maner?

ustazah: tak le berapa nak jauh...sekolah campuran je...

kitorang: woh...

aku: tahun ni kita mesti mintak sijil...

ustazah: ha'ah lain kali mintak le sijil kursus tuh...ade ke patut dorang cakap sakinah dengan alizan tak pernah lagi pergi kursus...

hai..bergelegak gak hati mendengarnya...tapi tak per... tak per...

aku kan seorang blogger..nanti aku nak amik gambar-gambar kursus sebagai bukti yang aku dah pergi kursus...dorang tak nak kasi sijil pun tak per...sebab objektif aku..nak dapat ilmu je...

aku join kursus ni tahun 2006 dulu...
nak kata best tak jugak...nak kata tak best pun tak jugak...pendek kata aku tak berapa minat kalo belah malam punyer sesi...aku cepat layan muzik klasik...nasib baik je dua hari. aku tak dapat imejin kalo dah sampai 2 minggu ke. sebulan ke...belum lagi tempoh 3 tahun...(erk..ade ke tempoh 3 tahun) huhuu...

insiden yang paling aku ingat..sesi perkenalan...
dengan selamba je aku jawab aku minat benda selam menyelam internet ni...
tibe-tibe ustaz tu cakap...selam pun selam jugak tapi kene hati-hati dan waspada! aku ingat sampai sekarang pesanan tok guru...

orang lain sumer jawab yang biase2 je...aku seorang je yag cakap gitu...agak-agak...tok guru tu ada terfikir tak yang aku ni "kaki chatting" huahuahuaa.. masa dulu boleh lah..tapi sekarang aku dah slow..

kalau seorang yang kontrol tak pe..aku masih boleh ejas...tapi ini dua orang plak..duyai...sumer nak aku tidur awal...cube lah bagi aku kesempatan lepak sampai kol 4 ke 5 pagi ke...hhahaaa...

aku rasa memang takder harapan le...

ape-ape pun...harap-harap kursus ni boleh bawak aku pergi lanjutkan kontrak ke 2 tahun ke depan...(erk..ape-ape lah labu...)

0 comments: