Wednesday, February 25, 2009

Saat Terakhir

ST12

Tak pernah terpikir olehku
Tak sedikitpun ku bayangkan
Kau akan pergi tinggalkan kusendiri

Begitu sulit kubayangkan
Begitu sakit ku rasakan
Kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

Dibawah batu nisan kini
Kau tlah sandarkan
Kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup
Ini terjadi karna ku sangat cinta

Inilah saat terakhirku melihat kamu
Jatuh air mataku menangis pilu
Hanya mampu ucapkan
Selamat jalan kasih

Satu jam saja
kutelah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku
Namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup
Satu jam saja
kutelah bisa sayangi kamu..... di hatiku
Namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup
di hatiku......

lirik lagu ni aku dapat dari http://www.lirik.tv/ ramai jugak yang ngadap chat kat situ

aku bukannya nak cerita pasal orang chat kat situ tapi aku pelik lah dan musykil satu hal...aku ada benda nak tanya jadi aku try le nak join chat kan....bukan jadi masalah kalau dorang tak layan. biasalah tu ... sebagai orang yang ada pengalaman aku faham....tapi yang aku musykil bila aku nak log in kedua-dua nick yang aku nak guna tetibe je dia cakap masuk kan password. aku ingat maybe ada kait ngait ngan blog cekgu kot jadi aku log in guna paswword sama ... perghhhhh dia cakap invalid password....aku lak jenis tak suka nak in gune nama lain memula masuk blog orang pun dah rasa hangin satu badan. aku sabar je lah...alih-alih intan_asmara gak yang aku guna...

NOta: besok aku nak gi daftar nama tu kat jabatan pendaftaran...jadi kan hak milik aku seorang...bukan senang tu nak cari dan buat identiti sendiri ... ishk ishk ishk...kalau betul ad orang lain guna pakai nick tu aku harap dia guna untuk yang elok-elok je...amin. insyaAllah...

kat bawah ni ada aku try letak link tempat tu...

"http://www.lirik.tv/"

0 comments: