Friday, December 5, 2008

Sha83KaiZeR DaN FuTSaL ?!!!!

hahha itu hari aku share ngan si akmal pasal mama aku...dia nak main futsal tapi masalahnya tak cukup player untuk team dia...

yang lawaknya aku ni selalu je kene serang semput dia ajak main tapi sekadar nak memenuhkan borang tu je dia cakap...alah dia yang cakap kalau tak cukup player nanti kang tak pasal2 aku kene turun padang gak...

aku cerita kat akmal aku dapat rasa aura akmal tu gelak sampai golek2 atas lantai hahha...

tapi bila aku cerita kat dewa83...dia tak setuju aku terima tawaran tu...dia takut satu je kalau tak cukup player aku kene turun padang gak jawabnya...masalahnya aku dah janji dah dengan mama kan...mana boleh aku cancel saat2 akhir...tapi aku yakin mama pasti akan cari jalan lain sebab aku dah cakap awal aku tak nak main dan tak akan main sebab aku tak nak macam kes aku main bola jaring itu hari masa hari guru lah lawan student esok hari aku terus demam tak dapat nak bangun...

in the endnya dewa83 pun diam je lah hal tu ... aku pun diam gak...tapi tetiba semalam adik siti sms aku dia cakap mama nak berlatih petang ni pukol 3 setengah esok sabtu dorang main...

aku tanya siapa main dek...sape player team mama...

dia jawab semuanya suku sakat mama ... tapi mama dah tarik usu jadi manager utk team dorang...

ape?!!! manager?!!!

hah ambik engkau sha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: