Friday, December 5, 2008

KiSaH aKu DaN SaUFi

jengjengjeng .... saufi tu siapa ye...dia ni dok kat melaka aku sayang dia macam adik aku yang lain gak...tapi dia ni ada nakal sikit lah hhaha nakal dia tak lah macam adik- adik yang lain...tetapi yang pasti dia neh ringan tulang....macam hari tu aku mintak tolong dia cari lagu letto permintaan hati tapi umi kata lagu yang dia sent tu macam kartun je bunyi hahha ... kenapa tu adik saufi anda boleh tolong jawabkan untuk akak tak?...hhahaha

aku kenal dia ni tak berapa nak ingat tapi aktip chat ngan dia tahun ni je ... dia banyak jugak bagi ajar aku nak update blog tapi masalahnya aku ni yang tak masuk diajar sampai satu tahap tu dia putus asa kejap haha ... kesian adik saufi...biasalah dek dah tua ni memang lembap sikit nak belajar hahhaa...

walopepun adik resio kite dua tetap resio ea...semoga adik sehat selalu .... all the beat untuk spm tahun depan...sayang adik saufi...

0 comments: