Saturday, November 29, 2008

KiSaH aKu DaN DeWa83

pagi tadi dia call aku memula tu pukul 1 lebih pagi hekhek...aku mamai time tu...bila dia call aku pukul 5 lebih tuh dengan selambak aku tanya ada ke tak dia call aku satu lebih pagi tadiii....dia cakap adalah mamai aku time tu...nasib baek dia tak ungkit pasal aku mendengkur huhuu...dia tu sengajalah nak carik pasaal kalo ngata aku berdengkur...eeeee.........gerammmmmm....

aku tanya pasal exam dia pagi tadi dengan selamba dia jawab tak apalah boleh repeat...betul jugak boss tempat dia kerja dia balik kerja pukol 1 pagi sampai kat rumah pun dekat-dekat nak pukul 2...dah lah tak bagi awal notis pasal ada ujian huhuu...ditambah pulak mana masa dia nak call aku kalau dah macam tu...nak makan lagi ... doyai...

tapikan yang aku hairan macammana nama aku pun boleh tersenarai dalam list catatan harian dewa83 ea? hahhaha...kurang asamboi punye soalan...

0 comments: