Friday, September 5, 2008

KiSaH aKu DaN …

yang ini pulak sengaja aku kasi entry lain² khas untuk daz laling neyh…

~kisah aku dan dazz~

aku lupa tarikh keramat aku kenal dazz cute ni…
aku kenal dari laman blog >>>http://muaturun.blogspot.com/ <<< cekgu kerepek punyer blog.
Memula aku join belah pagi, kali pertama aku in dazz buat tatau je..aku tegur dia elak, aku tegur dia elak…aku paham sesangat kalo tak masuk channel itulah yang akan terjadi hhahaa..aku tak kecik hati…

suatu hari kebooommmm!!! tetibe je dazz nak layan aku mana tak nya aku dah jadi sekutu dia buli orang kat blog…abis chattez² baru kene sakat hohohoo…di situlah permulaannya..,

aku ingat lagi dazz penah mintak fon number aku. aku bagi tapi pahtu dia tak miskol²…korang agak² ape dia buat dengan nombor aku tuh?!!! hahahaa…dazz jawab dazzz…mesti ko dah kehilangan nombor tu kan?

lepas tu aku penah add daz kat friendster aku …tetapi yang sedehnye sampai sekarang aku rasa macam tak pernah kasi komen kat dia…dazzzzzzzzzzz ko tunggu aku kat friendster!!!!!….sekarang ni tak leh bukak fs kat cni dazz…nak bukak kat enpown mahal bebenor…

dan bila aku dapat tau dazz ada blog aku suke ngintai blog dia, blog kiena dan juice…memang kreatip kekadang kawan² aku ni aku tengok…(tapi hakikatnya tak nampak)

best lah geng dorang walau tak penah jumpa…

sayang dazzz, kiena & juice…mmmuaaahhhhhhh sambil lage2 pipi….selamat berpuasa…

* dazz sekarang ko lak hutang aku satu cerita … erk?!!!

*** ada fakta yang tak diketahui lagi…dulu aku pikir ketiga-tiganya masih single lagi…owh dazz ko je yang belum ke? pandai kiena ngan juice sorok identity dari haku hahhaa…kantoi aku part sini ngan kiena ngan juice ekkekee...

0 comments: