Sunday, August 17, 2008

hadiah sempena nisfu syaaban




tomey tak?...agaknya bile lah giliran sha pulak ek? hhahahaa...

assalamu'alaikumwbt semua...
apa khabar?...ops! i did it again!...
sorry ler Rudz hahhaa...awak nak saya delete semua entry cintan cintun kat sini ke? hahaa... tak sampai hati rasanya pulok...

malam ni tadi sha ade pergi hospital jenguk orang baru...tomey nye...ermmm tunggu dah besar sikit rasa-rasa nak tolong mak dia jaga baby je lah hahaa...nama belum ditentukan lagi...tapi ayah dia ada pilih satu nama...mohd. nuramar Aizzuddin...yang satu lagi mohd akmal aizuddin kowt....itu anak buah sha yang pilih kan... biasalah 1st baby smuanya rebut² nak kasi nama...susah² kan letak je nama abdullah ke ahmad ke abu bakar ke..kan senang...ni tak panjang sangat...

tapi bila pikir² balik kitorang ni memang kerabat din...
1-zinal abidine
2- baharodin
3- tazudin
4- mohd.mohaldin
5- kamarudin
6- zainudin ( ada mcm nama bro din82 ke?...hhahaa )
7- yang ni je takde din...nama hujung dia nah...hahaaa...

anak buah semuanya in² hujung dia...majoritinya din le..dan selebih nye adalah dua orang fin hujungnya...erm....

cakap pasal nama din...sha ingat lagi masa sekolah dulu setiap kali introduce diri dan cerita pasal nama abang² mesti ade sesetengah tempat tu yang stuck...bukan apa..cikgu mesti tanya balik ngape nama saya btak ada din. saya ni anak angkat ke? pahtu mereka ada jugak yang tanya kenapa letak nama din² semua kat hujung? sha kan suka bagi jawapan yang tak pusingkan kepala ... sha kata lah susah nak cari nama perempuan yang ada din. lagi pun nama saya lagi simple daripada nama abang² saya. dan satu lagi...tak semsetunya disebabkan nama saya tak ada din saya ni anak angkat...nanti kalau letak nama saya ada din jugak susah nak bezakan nanti mana satu anak perempuan dan mana satu anak lelaki...dah le saya seorang je perempuan...mestilah pilih nama yang lain daripada yang lain sikit daripada abang² saya...( amacam...logik tak jawapan? ) hahhahaa...

begitulah sedikit di antara kisah-kisahnya...

NOTA: dilahirkan tepat pada pukul 3.06 minit pagi tadi di hospital daerah daro, berat? lupa pulak nak tanya hhaahaa...excited sgt hhaahaaa...bertarikh 17hb ogos 2008 bersamaan nisfu syaaban...pagi ahad ler tuh...

0 comments: