Wednesday, July 30, 2008

Warkah by Bau, OST Sindarela




Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

Para pelakon Sindarela:

(Hussien(Bront Palarae), Ayu(Sh Sofia) & Zoela(Sh Amani) Noorkhiriah, Isma Yusoof, Wan Sharmila, Nadia Aqilah, Eira Syazira, Remy Ishak dll.

>>>susah payah lew aku dok carik lirik lagu neyh...akhirnye aku jumpe gak kat website razif dot com....thank you pd yg empunyer...

dengar je lagu ni...teringat kisah dolu². aku ade seorang sahabat yg sgt sygkan aku. walau dia tau aku tak akan pernah terpikir utk terima dia sbg special bf namun dia tetap setia di sisi aku sbg sorg sahabat.. itu yang buat aku terharu dan sampai sekarang aku masih ingat lagi pada dia...apalah khabar dia sekarang yer...

sekarang aku paham...mungkin dia dh letih dh dgn aku...jadi dia pun hilangkan diri...salah aku jugak aku terhilangkan emel address dia...aku cube menghubungi nombor enpon nya beberapa kali tapi asik kakak operator jew yang jawab...lama dah dia sepi tanpa berita...since 2005...

tak sangka lak krn kehadiran seseorang aku perlu hadapi pulak dgn kehilangan seseorang...dalam masa yang sama...

ermmm...aku tak nak mengeluh...aku faham, satu hari nanti dia akan tetap akan pergi jugak walau tanpa kerelaan aku. sebab ia memang sudah tersurat dan tersirat. aku doakan smoga hidayah Allah melimpahi rahmat hidup sahabat aku yang paling aku sayang...


sekian...itu sahaja...

moral value: hargailah setiap perhubungan yang terjalin...jgn sesekali sakiti hati kekawan kite tak kire sama ada kite kenal dia atau tidak, anda pernah jumpa dia atau tidak, yang paling penting jangan mempermainkan perasaan dia...sbb dia akan sengsara sekiranya dia rasa terluka atas sikap kita...diulang sekali lagi....jangan mempermainkan perasaan dia...<<<---kata² ini aku tujukan khas untuk kite semua terutamanya diri aku sendiri...aku harap perhubungan kite semua akan kekal berkekalan...sayang korang semua...khas untuk seseorang--->>>kita tidak tahu sejauhmana perhubungan kita dan hala tujunya nanti...anda selalu memberi galakan yang baik²...terima kasih sangat²...dan NA akan selalu ingat pesanan itu...NA hargai sepenuhnya...insyaAllah... LOVE YOU ALL...

0 comments: