Friday, July 18, 2008

syukur alhamdulillah...

setelah bermacam-macam dugaan yang dihadapi sedikit sebanyak ia sudah semakin berkurangan kini...adek siti nurhidayah berusia 15 thn baru shaja telah melepasi saat² kroniknya menjadi salah seorang kepada pesakit cancer tulang...syukur Alhamdulillah...

ok meh aku terangkan gambar tuh satu persatu ek...

1st pic: time tu aku ngn dia sembang² kosong tau....tetibe je dia kte ucu cube jgn gerak. meh aku amik gambar ucu meh...aku pun tak gerak lew jd le gambor tuh...

2nd pic..ni adik zimah...dia pun sakit cancer tulang gak. dia ni berumur erk..lupa lah nak tanya hhaha...kaki dia aku pnh tengok..dia guna besi diluar. adek siti lak gune besi dibahagian dalamnya...

3rd : ni gambar ngan adek gmah..adk siti dan majeng sekeluarga. dia ni iban. dia bukan pesakit cancer cuma ketumbuhan kecil diperingkat awal...


* yelah² aku tau aku tecik dari adik siti nurhidayah...nak buat macam ner...hahhaa...
tu le org di hospital tu cakap kenapa ucu dia nampak kecik je dari ank buah dia...ape aku jawab sebok je ko pergi tdoq le...hehee...

1 comments:

Anonymous said...

hi, nice blog ...blh kita exchange link?...kalau setuju sy akan letak link ke blog awak dlm blog sy..dan awak letak link ke blog sy di blog awak...if deal pls reply me at comments kat www.rosyanti.blogspot.com