Thursday, July 17, 2008

NIGHTMARE TTG LELAKI BERKUDA?!!!


erk...semacam je topik ni kan..hehe..ape² je lah ek...ini adalah kesah nye ...

pg td aku mimpi tau...macam mn aku terdgr le org kate kan " eh eh kat umah sewa lama sana tuh ada penyewa baru. LELAKI BERKUDA!"...aku terkejut argh...apelagi aku tak puashati slagi aku tak tgk mcmmn ruper lelaki berkuda tu kan..aku p r sana...dalam perjalanan ke rumah dia neh macam² yg mengganggu akal pikiran aku. macam ape lah agak nye rupa dia tu ekk smpi kecoh sgt org bercerita pasal dia. masa aku lalu dpn umah sewa tuh terkejut aku tgk...bukan lelaki berkuda tapi perempuan berkuda .. fuyoh...susah aku nak gambarkan ngn korang neh..aku sndiri pun tak tau nak explen macam ner ek...

hendak dijadikan cerita aku tak nafikan pempuan tu mmg cantik sgt² tak pernah aku jumpe org macam tu. kebetulan umah sewa sebelah tu pun ade jugak orang yang tinggal...2 orang lelaki tetapi bukan berasal dari serawak...tgk seimbas pandang hensem jugak jejaka tuh...dewang tgh minum teh kat bawah umah...huhuu lepak² arg...

dalam masa aku asyik sgt² tgk perempuan berkuda tu td, aku ni terdengar pulak org kate adelah dua orang anak dara di kpg tuh...org nye tak arg cantik sgt...mmg pantang tgk lelaki bujang msti dewang nak try tackle punyer..siap dgn mekap lagi tuh lalu depan umah tuh berulangkali nanti dengan kuda peliharaan mereka...

terkejut lagi aku dgr..tak pernah² orang kpg aku pelihara kuda...sekali lagi aku rasa nak g nyiasat ni sahih ke tak ceta nih..tak sempat pun aku mlangkah..tetibe je ade dua org perempuan lalu depan aku dgn naik kude ... btul ape yg dewang kate tuh..melopong aku tgk...siap menjeling lagi perempuan² tu pada aku...udah le seram gaya mekapnye...ngeri seyh...cantik lagi pontianak harum sundal malam...hati aku berkata agak²nye dewang dua neh rasa tergugat dgn kehadiran aku di kpg tuh...aku ni tak le cantik sgt abih tuh knp nak jeling smpi mcm tu skali ek...tetibe je aku bgn dr tidur...

aku senyum le sorg diri ats katil memikirkan apa yang aku mimpi tadi...yg psti aku kutuk four habis neh dlm hati apelah c four neh nape lew lelaki berkuida tu jugak yang jd isu dlm mimpi aku kali ni...ishk3...(padan muke suke sgt nyakat 4) hahhahaa

itu lew kesah nye...sekian terima kasih...

nota: menurut ramalan mimpi tentang lelaki berkuda...

bermimpi naik kuda: dapat kemuliaan dan cita-cita yang berjaya

bermimpi naik kuda putih: dapat kebahagiaan dunia dan akhirat

bermimpi naik kuda berbaju besi: terlepas dari bahaya dunia dan akhirat

bermimpi bermain-main dengan kuda: alamatnya bersahabat dengan orang yang berdusta

***alamak mis pulak knp le bukan aku yang naik kuda tuh hehehe...


kesimpulannya di sini..rumah yang aku maksudkan tuh tadi sebenarnye tak ada sesiapa yang mendiaminye...erm...lama dah tak berpenghuni aku rasa seekers ptut g serang 2 buah rumah tuh..hhehee...mana tau btul² ada lelaki berkuda di dlm umah tuh...

sekian dulu...four four macam manalah lelaki berkuda tu ek ko agak²?!!!..hhahhahaa...

1 comments:

Anonymous said...

ko tido lg seround..
nnt kompem ko yg nek kuda 2..
huuuu...