Tuesday, July 15, 2008

Assalamu'alaikumwbt tok tok tok

Malam ini tadi sha on9 sampai pukul 1.03 a.m. fuyoh pagi tuh. Nak buat macamner mata tak leh tido sebab tadi dah tidur.

ermmm...yang seronok hari ini eh...
kene tegur maa abang kate "sha len kali kalo nak goreng ikan tunggu ais tu abis dulu..."haa jawab...jawab argh...sape nak jawab...bile sha pikir² balik nie...dh abis dah ais tu tadi ikan dah lembik semacam jerk...korang rasa sape yang salah dalam hal ni..
aku ke? atau ikan tu? yelah yelah aku tau mesti korang jawab aku kan...aku pun aku lah sob sob sob...

masuk blog adek fisau hehee siap promote link dia lagi kat blog ni ek .... yelah² aku dah tarok dah link adek kat sini hhehehee...terima kasih ek pasai mod tuh tapi cbox tuh memang gempak dek...btoi ke ade semangat patriotik neh....muehehehee

dapat lirik lagu opick gak (seperti yang telah dipostkan diblog ini)...

dapat jumpe sis bimbim tersayang dan encik wellan...(erk, jumpe kat blog jew).

sat tadi sha adalah skodeng blog dazz...syyyhhhh jgn kasi tau dia ek...fuyoh...tak henti² aku gelak. tapi ada sesuatu yg memusykilkan hati sha ni...erk...gang² jamban tuh hape ek? lembap jugak aku part macam neh...bile jumpe dazz ni mesti dia akan sekeh aku neh ... huhuu dazz jgn ko sekeh r ko shiyuuummm pown cukop muahhahahaa...sayang ko dazz...missh you maa...

yang tak best...
huhuu skype tak boleh on sgt maa...ade message yang tak dapat hantar ada yang dapat hantar nak pas lagu kat uncle kerepek pown slow banget...

adek wenny sori huhuu akk tdoq time adek call langsung tak dengar calling.(sah...tidur mati!)

huhuu jeles abang aef8080 jumpe adek alia ... ceh...kalo dekat memang tak kasi dia gi jumpa seorang²...(nak peluk ngn shiyuum gak adek alia mucuk tuh!)

huhuu chat kat blog pun slow gak le...tenet aku tak o.k maa...sian adek ipod...maaf adik intenet slow r ....mukan tak nak layan....sayang popod tau...

sedeh pulak bila sebut pasal tipah...maner dia hilang ek...(nak buat report polis ke tak nie)

jadi kesimpulannya malam nie ....
sebelum sha nak masuk tidur mintak maaf mintak ampun dan segala yang sewaktu dengannyalah sebab kadang² tu memang tak terlayan gak...kalau rasa tak terlayan tu maaflah. Bukan apa internet tak o.k dia tak nak ikut tagline saida tu yang o.k le tu! dia tak nak ikut abih tu sha nak buat macamner...sebelum tu..nak reply komen kat fs dulu huhuu...

jaga diri hiasi peribadi semua! sekian, wassalam...wbt...

window is shutting down!

0 comments: