Friday, April 18, 2008

assalamu'alaikum wbt semua...

hai semua. sedang buat apa? hehee...kejap td aku jenguk kejap blog dak jingga. lama dah link dia ade kat aku tp aku saje je tak nak in dulu. hehee.hhaha tak sangka jumpa mysapce masyuk di situ...ape2 lah kan...

huhuu esok ada gotong royong perdana. hari ini tadi keje aku nak kata senang tak jugak nak kata susah tak jugak macammana tu? mueheehee aku tlg kawan aku cari bahan untuk kerja anak dia. cikgu sekolah ank dia yang suruh. tak dapat banyak le tp sikit pun jadilah...dah takat tu je yang aku simpan nak buat macammana kan?

hari ini dpt mms dpd aef8080 kereta dia kene langgar. sian...mesti aef8080 tengah sakit tu...macam mana pun life must go on...a'ah dlm koleksi aku takde lagu life must go on le...hehee teringat pulak zaman kegemilangan lagu2 inggeris satu tika dulu. cewah...skrg aku dgr gak lagu inggeris tp jarang le....mcm ade prob je neh o.k aku out dulu....

ilal liqa'

wassalam.....

0 comments: