Thursday, July 12, 2007

PERKAHWINAN!!!!

hehhehe....sat aku gelak dulu yer.

macam ni kesahnye aku 9hb ngn 10hb ni bz dr awl pg sampai petang 2 ari berturut2. letih wo...tp x ape banyak ilmu yang aku dpt dr situ..ms ni aku just nk gtau kat korang yang aku ade hadir kursus perkahwinan.sat sat sat no....aku tak cakap pon yang aku nak kawen ker dah terserempak kat tepi jalan utk calon suami ker ... x ler.. aku just nak dgr ilmu dpd org2 yg berpengalaman. that's All!!!
Di sini jugak aku dipertemukn kembali dgn rakan seperjuangan time same2 kat kolej dulu. dia dah tunang rupanya. tak lama lagi nak kawen. muehehhe...jgn tnye aku bila plak aku nak kawen. nak ikut rasa hati aku nak tggu korang kawen dulu ler...bile smuanya dh kawen baru aku pk ttg aku....aisehmen&gurlz....yo yo-o je munyi...
yg aku btoi2 nk tggu owg tu tawen...nameless_one, noty ngan piasng mueheheh...din semut korang bile lg nk tawen...yohaaa....o.k beb cni dulu yer....ade masa aku update ler psl ilmu yg aku dpt dr program tuh. ni tak cukup masa ni korang. cau cin cau...salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!

0 comments: