Tuesday, July 3, 2007

HARI YANG SYAHDU!!!!!!

pagi ahad tu aku g sibu sensorg. dlm bot express aku jumpe jiran sebelah umah aku d kpg. jd aku dok le sembang2 dgn dia. aku pggl nama dia mimie. skrg ni tgh dia tgh tggu result training JM dia. pas ni nanti leh le dia keje plak...(aku je lom lg dpt keje ni)i'm waiting!!!:)dlm tak sedar time on the way ke cbu tak sangka plak aku terserempak ngn kawan aku masa kat kolej dulu.aku pggl nm dia cel...aku tnye le pasal kwn2 lama kitorang dulu...tak sangka lak aku dak slash tu plak dak pregnant.pastu kami pon saling tukar no.hp le kan...bila sampai di sibu aku tlg mimie angkat beg dia.berat!!! tp x pe.kalo bukan aku siapa lagi nk tolong kwn aku tu beb.kuar je aku dr express. umi cakap dia terkejut tgk aku angkut beg besar.hehhe..

Pd hari tu jugak le aku ngn umi buat xpdc sikit. jalan kaki dr farley ker jln sentosa salim cbu...x terasa beb sbb jln rata. sonok adelah.siap makan eskrem spiro lak tuh... tp umi yg naya pastu.sakit kaki.aku tak sempat le nk ukur jalan.tp bila dh masuk simpang kat situ terserempak le ngn ayah umi.umi tumpang ayah dia dulu. aku plak jln kaki sensorg. yg sportingnye naseb baek AEF8080 yg temankan aku. so takdelah takut sgt....jgn salah sangka lak. Teman kan aku dr jauh ler. aku tak tahu pun jalan kat situ...hehhe

esok hari tu plak 2 julai. aku balik. ari ni td aku takder mood. aku rase mabuk sbb diri kat lam bas kot.aku bukannye suka sgt naik kenderaan spesis mcm ni. aku lbh suka naik motorsikal atau basikal.bestnye. Pagi tu aku cuma bekpes ngn air milo suam je. aku rasa ambuk darat le ms tu. dgn muke cemberut aku. dgn xde mood. dgn dok diam je.aku oerhati semua org2 di sekitar aku mase tu. aku suka tgk ragam org.hehehee.yg lawaknye tah ape2 lah 4 4 jejaka di meja sebelah tu sembang siap tunjuk action lg...ceta pasal drive kete ker? ehehe...

bile dh tibe time nk berangkat aku ngn umi trs pergi terminal express (jeti).msk lam express tp...aircon lak yg rosak.kitorang berangkat lbh kurang 9 stgh.lbh kurang kol 12 kot smpi di jeti daro.

dsbbkn x sempat nk msk apa2, so. tapau je lah. tp yg sedihnye nasi aku dimakan isyam. pastu aku suh dia abiskan skali ngn nasi yg aku tapau utk dia.hheee aku tlg tapau tp umi yang bayar....hahahha...ilang trs selera aku nk makan.

* ini agaknya yang dikatakan sbg sudah jatuh ditimpa tangga. tu le yg suka sgt main kat bwh tangga tu pesal...kan dh jatuh dh.siap kna timpa tangga plak tuh.....

0 comments: