Thursday, July 12, 2007

GRAVITI HATI : DAYA TARIKAN HAKIKI ?!!!

"a lot of people will walk in and out of your life, but only one true friends will leave footprints in yaour heart..."

benar atau tidak kenyataan di atas kita harus terima hakikat memang ramai org yg datang dan pergi dalam hidup kita, tetapi hanya sahabat sejati yang meninggalkan kesan di hati kita.

* kalau korang tak pecaya cuba korang senaraikan dgn sape korang penah chat dan berkontek mll hp.pastu korang kiralah brp org yg masih still berkontek dgn korang. tak payah kwn chat jer. kawan masa skool2 tadika dulu sampai skrg pun korang leh jadikan panduan.

hubungan yang terjalin ada yang berkekalan ada yang tidak. kita bergerak setiap hari dlm arus manusia, namun berapa ramai yang 'bermakna' bagi kita? (haaa jawab jgn tak jawab).

ada orang yang di dpn mata, tapi bukan siapa-siapa bagi kita. ada yang jauh terpisah benua kita berusaha sedaya upaya untuk terus berhubung. seperti ada satu daya tarikan antara orang-orang tertentu sehingga berlaku ikatan atas berbagai title :)
~persahabatan, kepimpinan, kepengikutan, kekeluargaan, kerakyatan dsb....

*** 2 b continue***

1 comments:

AEF said...

assallamualaikum,sha btul seperti ape yang dikata sha tu,tp dah mmg lumrah hidup manusia dan sememangnya ALLAH ciptakan manusia ini dengan perasaan kasih sayang.Tanpa ia hidup ni tak bermakna dan ini terpulang kepada individu untuk menilai dan merancang cinta yang mereka hendaki.Tetapi ape2 hal pn back to basic la,ALLAH maha pengasih dan penyayang.ALLAH yang mencipta rasa itu dan setiap apa yang terjadi ada hikmahnya.