Saturday, July 21, 2007

BAHASA TUBUH LELAKI JELASKAN SESUATU?!!

LELAKI tidak gemar mengungkapkan perasaan melalui kata2. justeru perbuatan dan tingkah lakunya lebih memberi makna dan mampu menyampaikan apa yg dirasai pada gadis yang dipuja.

jom kite semak bersama!!!!
(adei....lelaki jgn le garu kepala yg tak berkutu tu pulak...hahhaahaa)

>>MENGGANGGUKKAN KEPALA- ketika berbual dgn sorg lelaki dan dia mengganggk-anggukkan kepalanya itu membuktikan bahawa dia seorang yang mengambil berat dan sentiasa mengingati kamu. dia juga mudah memberikan bantuan apabila kamu memerlukan pertolongan.

>>MENDEKATKAN BADAN- apb. ssorg lelaki mendekatkan badannya pd kamu ketika berbual, dia dalah lelaki yg menarik dan mampu membuatkan ramai org tertarik padanya. tetapi syg, kadang kala si dia bersikap keterlaluan. awas!

>>MERENUNG- ops!berhati-hati ya. lelaki jenis ini terlalu mengharapkan pertolongan dari individu di sekelilingnya. sebolehnya dia mahu dirinya 'ditawarkan' dgn cinta, persahabatan dan kerjaya kerana tak mahu sibuk mencarinya.

>>MENGGERAKKAN BADAN DAN TANGAN- lelaki ini memberangsangkan, bertggjwb, dan mempunyai rasa cinta yg sggh mendalam. si dia juga beranggapan kata2 tidak cukup utk membuktikan kesucian cinta. oleh itu, setiap gerakan tangan dan badannya adalah bukti kesungguhan dirinya terhadap pasangan. dia juga seorang yg baik hati dan sensitif.

>>SUKA BERDIRI- apb. bercakap, si dia lebih genar berdiri. lelaki jenis ini melambangkan yg jiwanya suka menguasai dan mengongkong. dia suka mempengaruhi org lain utk kepentingan dirinya dan pantang mengalah.

>>MEMANDANG MATA- ini adalah sifat lelaki yg yakin dan berani berterus terang. dia sentiasa memberi perhatian, berusaha menjaga hati semua pihak, tidak kira sama ada rapat atau tidak hubungannya dgn individu tersebut.

>>SENSITIF PADA JARAK- pab. berbual dgn lelaki jenis ini akan duduk atau berdiri pd jarak tertentu bergantung kpd sejauh mana kemesraannya dgn seseorg individu itu. dia amat peka terhadap perasaan individu serta tahu apa yang mereka suka atau tidak.

>>MENIRU GERAK- lelaki ini terpengaruh dgn rasa dan tingkah laku org lain yg suka mempengaruhinya. namun, sebenarnya si dia seorang yang amat mudah dibawa berbincang dan suka menurut asalkan ia tidak menimbulkan masalah pada dirinya...

***AMACAM KAUM PEREMPUAN PUASHATI...AMIK NI UTK JD GUIDELINE KORANG YER...HEHHEE

0 comments: