Sunday, July 22, 2007

ASSALAMUALAIKUM GENG!!!! (tumpang lalu jap)

semalam aku tgk ceta talqin terakhir...best woh!!! tp ending nye manyak sedih ler...pastu lax aku tgk ceta siaran rtm erm...x ingt ler nama ceta tuh sedih jugak...semuanyer pasal orang mati....
entah mcm mn mlm td aku teringt kat adek angkat aku...lm dh dia tak kaco aku. tgh2 aku pk ape lah yg dia wat kat tpt yg jauh tu aku dikejutkan dgn munyi msg plax...ingtkan siren api kbakaran huhuu...aku amik tepon dan tgk...ermmmm..korunk mesti tak caye kalo aku cakap dia yg bg msg kat aku...aku tnye le knp lambat reply..pg2 macam ni baru blk dr mana balik dr deting ke merempit...skali dia jawab...balik dr kebumikan atok...bagai nk tercabut rase jantung aku...(itu le jari xde insurans)adush!!!!then kite bermsg ler..smpi dia tak larat kot nk dgr celoteh aku tu psl ler dia tak reply...huhuhu...
wenny, cole, eleen noti, kirimaru,dia adek laki ler jgn jeles dulu.
mcm2 insiden yg tak dijangka mlm td...huhuu samapi aku antor msg minta tolong abg zaffa plax...hahhaha jauhnye nk minta tolong kan...nk tau insiden tuh tggu cerita selanjutnya di episod akan datang!!!

0 comments: