Thursday, October 4, 2007

WARKAH BUAT SAHABAT2KU!!!!!

ASSALAMUALAIKUM SAHABAT2KU APA KHABAR SEMUA...

buat sahabat2ku...macammana puasa awak semua.insyaAllah semoga semuanya berjalan dengan baik. sha tak tahu lagi bila dan apa berita tentang adik siti nurhidayah. dalam minggu ni je sha dapat tau dia batuk. dengar cerita nak mintak balik kampung.hopefully, tak ada apa2...

sahabat2 ku ini dulu ya yang sempat aku post kan kat blog aku neh...buat sahabat2 ku selamat menunai ibadah puasa dan selamat menanti ketibaan bulan syawal yang bakal mejelang tiba.

ingatlah apa-apa sahaja yang berlaku dlm kehidupan ini adalah sekadar mewarnai kehidupan kita. cerah atau mendung , ribut petir atau taufan, banjir, salji musim bunga dan sebagainya...ingatlah kita sendiri adalah pencoraknya. jangan terlalu menyalahkan diri sendiri kerana setiap kejayaan dan jalan keluarnya adalah bermula dari jatuh bangunnya kita dalam kehidupan ini.

buat adek shamsul ariffin b zinal abidine, mohd saharudin b.zinal abidine, hisyamudin b. zinal abidine...all de best ya....success selalu...amin...

buat semua yang sanggup view blog sha yang serba kekurangan (cewah poyo tol ayat) sha harap ambil lah apa-apa yang baik dr sini dan yang tak baik tu jadikan sebagai sempadan...jgn terus dibuang dari kehidupan anda.

bye semua ketemu lagi di lain masa sayang anda semua dan rindu awak semua....

wassalam...

0 comments: